Námorná doprava & Vracia

Přepravní politika

Nabízíme rychlé přepravy do celého světa. Vítejte na této stránce a sdělte svým přátelům a rodině nakupování!

1. Při objednávce ihned obdržíte potvrzovací zprávu objednávky. Pokud neobdržíte potvrzovací e-mail, kontaktujte nás okamžitě.

2. Před zaplacením potvrďte prosím svou poštovní adresu. Nejvhodnější je ponechat telefonní číslo pro kontaktování. Uveďte prosím platnou e-mailovou adresu a zkontrolujte, zda jste si zakoupili aktualizované informace.

3. Položky jsou obvykle expedovány do 12-24 hodin po ověření platby (Sat. & Sun. a většina státních svátků je vyloučena).

4. Obvykle používáme DHL, EMS, UPS nebo FedEx, abychom vám doručili vaše položky, přímo k vašim dveřím.

5. Po odeslání balíku vám pošleme sledovací číslo, jakmile bude k dispozici. Doba přepravy balíků obvykle trvá 5 až 10 pracovních dnů, v závislosti na místě určení, dovolené a faktorech mimo kontrolu Poštovní služby. Pokud dojde k malému zpoždění, prosím, buďte více trpěliví. Díky moc za podporu nás.

Zásady směny

1. Umožňujeme pouze úplné vrácení položek, které mají problémy způsobené námi.

2. Do 10 dnů od data odeslání původní objednávky přijmeme výměny za nesprávnou velikost nebo barvu. Obraťte se na nás s ID objednávky a objednávkami, které vám pomohou. Zpětná vazba!

3. Před odesláním položek nás musíte kontaktovat, uvedeme správnou adresu pro vrácení zboží. Všechny položky poslané zpět k nám musí být v původním stavu i. E. není opotřebovaný, pozměněný nebo umytý, se všemi visačky. Opotřebované nebo špinavé předměty vám budou vráceny.

4. Nezahrnujeme přepravní náklady na burzy, budete odpovědni za zpětné poštovné a poštovné za přepravu vyměněných předmětů zpět k vám. Doporučujeme, abyste při odesílání zásilek k vaší vlastní ochraně přidali sledování a pojištění, protože nemůžeme nést odpovědnost za ztracené zásilky. Dopravné a manipulační poplatky jsou nevratné.

5. Po odeslání zásilky pošlete nám prosím e-mail sledovací číslo.

Vrací zásadu

1. Umožňujeme pouze vrácení zboží, které má problémy způsobené námi, doufám, že vaše laskavé porozumění.

2. Vaše výrobky můžete vrátit za plnou náhradu (mínus poštovné), pokud jsou neotevřené a v prodejním stavu na níže uvedenou adresu.

3. Před odesláním zásilky nám pošlete e-mail s vrácením dodací adresy a dejte nám vědět, jaké produkty se vrátíte. Zajistěte, aby byly výrobky bezpečně a bezpečně zabaleny. Nemůžeme přijmout odpovědnost za zboží, které se během procesu vrácení zboží ztratí nebo poškodí. Žádáme vás proto, abyste při vrácení produktů poštou požádali o potvrzení o odeslání. Jakmile obdržíme položky, refundace bude provedena do 14 dnů.

4. Zboží musí být vráceno do 7 dnů od data převzetí - neopotřebované a musí obsahovat všechny originální obaly a štítky. Vaše původní způsob platby, s výjimkou 20% re-stocking / zpracovatelského poplatku, Vám připsáme, náklady na manipulaci a náklady na dopravu od nás jsou nevratné. Všechny přepravní náklady spojené s vrácením zboží jsou v odpovědnosti spotřebitele.